مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود برگزیده‎اند، خواست تا در بازه یک ماهه نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 03 December 2020

علی نمازی، گفت: ۶۲۰ هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی، ۳۰ درصد مشمولان روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند و مدیریت سهام عدالت ۷۰ درصد بقیه به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد محول شده است.

 

وی با اشاره به سرمایه بالغ بر شش هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد، گفت: در حال حاضر ۴۵۳ هزار سهامدار سهام عدالت یزد که روش غیرمستقیم سهامداری را لحاظ داشته‌اند، سهامدار این شرکت محسوب می‌شوند.

 

نمازی افزود:سهامداران عضو برای دریافت سود سهام خود باید طی یک ماه آینده در سامانه سجام، ثبت‌نام و کدبورسی ۱۰ رقمی خود را دریافت کنند تا از منافع سهام عدالت خود برخوردار شوند.

 

وی، با بیان این که تاکنون ۱۲.۵ درصد از سهامداران عدالت در استان یزد برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: در صورت اقدام نکردن در این رابطه، عواید سهام این افراد شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

 

نمازی گفت: در صورت ثبت نام و احراز هویت بیش از ۵۰ درصد سهامداران شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان، مجموع عمومی شرکت به صورت االکترونیکی برای انتخاب هیات مدیره جدید نیز انجام خواهد شد.

 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن پویای ۱۵۶۹ سازمان بورس اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار