مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه ۶۲۰ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند گفت: ۴۵۳ هزار نفر معادل ۷۰ درصد این افراد روش غیر مستقیم را برای مدیریت سود سهام خود انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 02 December 2020

 علی نمازی روز  چهارشنبه در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد افزود:  از این تعداد نزدیک ۵۴ هزار نفر هم تاکنون وارد سامانه سجام شده اند.

وی  با بیان ۳۰ درصد از مجموع مشمولان سهام عدالت روش مستقیم را برای سهام خود انتخاب کرده بودند اظهار داشت: دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند امکان فروش و بهره برداری از ۶۰ درصد این سهام برای آنها فراهم شده است.

نمازی افزود: افرادی که روش غیر مستقیم را برای سهامداری انتخاب کردند امکان بهره‌برداری نداشتند و با پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بازار سرمایه امکان فروش آن فراهم شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان با ارزشی بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان و با سهامداری ۴۵۳ هزار نفر با نماد «وس یزد» در بازار سرمایه فعال شده است و دارایی این شرکت متشکل از سهام ۴۰ شرکت اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند ضرورت دارد جهت برخورداری از منافع آزاد سازی سهام عدالت نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود در سامانه سجام اقدام کنند و چنانچه به موقع ثبت نام نکنند، مقصد سود سهام آنها مشخص نخواهد بود و سودی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

نمازی افزود: ثبت نام در سامانه سجام کاملا به صورت غیرحضوری است و سهام‌داران غیرمستقیم سهام عدالت می توانند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد ۱۰ رقمی بورسی اقدام کنند.

وی گفت: برای تشکیل مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان باید بیش از ۵۰ درصد از دارندگان سهام عدالت با روش غیرمستقیم، به سامانه سجام مراجعه کنند تا بتوان مجمع این شرکت سرمایه گذاری را برگزار کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خاطرنشان کرد:  سهامداران سهام عدالت در هر نقطه از کشور و استان می‌توانند پاسخ سوالات خود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۵۶۹ به صورت شبانه روزی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار