نماینده مردم یزد در مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تذکر به وزیر بهداشت در ارتباط با علت گرانی داروهای کرونا ساخت داخل خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 01 December 2020

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به ضرورت تامین داروهای مورد نیاز جامعه در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر قیمت این داروها بسیار بالا است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین داروهای کرونا تصریح کرد: برخی از داروهایی که در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارد، در داخل کشور هم تولید می‌شود و بسیاری از مردم توان تامین این هزینه‌های بسیار بالا را ندارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر قیمت بالای این داروها، کمبودی که در زمینه تامین داروها وجود دارد هم مشکلاتی در این حوزه  به وجود آورده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند، از تذکر به وزیر بهداشت در این رابطه خبر داد.

جوکار تصریح کرد: در متن این تذکر کتبی از وزیر کشور درخواست شده که در ارتباط با این موضوع توضیح دهد که علت کمبود و گران بودن داروهای درمان کرونا مانند فاویپراویر که ساخت داخل کشور است چیست؟

وی از مسئولان خواست در شرایط سخت فعلی در راستای رفع مشکلات مردم چه در حوزه درمانی و چه در حوزه‌های مختلف دیگر تمام تلاش خود را به کار ببندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار