مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از استقرار کشیک‌های زمستانی این شرکت جهت گازرسانی پایدار و ایمن گاز طبیعی در فصول سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 22 November 2020

علی اکبر میدانشاهی گفت: شرکت گاز استان یزد همانند سال‌های گذشته و با توجه به فرارسیدن ایام سرد سال، از ابتدای ماه جاری کشیک‌های زمستانی خود را به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواقع اضطراری و پیشگیری از قطع احتمالی جریان گاز مصرفی مشترکین به صورت شبانه روزی دائر کرده است.استقرار کشیک‌های زمستانی شرکت گاز استان یزد


وی افزود: این روند تا اواسط فروردین ماه ادامه خواهد یافت و نیرو‌های کشیک در تمامی ساعات شبانه روز حتی خارج از وقت اداری و روز‌های تعطیل به صورت ۲۴ ساعته استمرار جریان گاز استان را رصد می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه نقص احتمالی، نسبت به شناسایی و رفع آسیب پیش آمده اقدام کنند.

 

میدانشاهی، نظارت بر کنترل مصرف گاز، حفظ و پایداری شبکه گازرسانی و پایش افت احتمالی فشار گاز، حفاظت و نگهداری از شبکه‌ها و انشعابات، بررسی حجم مصرفی گاز مشترکین به صورت مستمر، مقابله با ایجاد بحران‌های احتمالی در ارتباط با بروز حوادث در تأسیسات و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را از جمله اهداف اجرای طرح کشیک زمستانی دانست.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: پایش مستمر وضعیت جریان گاز، فشار و دما در نقاط مختلف استان و اطلاع از روند مصرف شهرستان‌ها، واحد‌های صنعتی عمده و جایگاه‌های سوخت از دیگر اقداماتی است که به منظور مدیریت توزیع گاز طبیعی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به تجهیز نیرو‌های امداد و تعمیرات با تجهیزات مناسب در راستای خدمات رسانی بهتر تأکید کرد: خواستار همکاری تمامی بخش‌ها به ویژه بهره برداری، HSE و اجرای طرح‌ها به منظور کنترل عوامل تاثیرگذار در پایداری جریان گاز و عبور بدون حادثه از فصل زمستان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار