دادستان تفت:
دادستان تفت گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وظیفه همه آحاد جامعه است و در این زمینه تفاوتی میان مسوولان با افراد عادی جامعه نیست.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 04 November 2020

به تازگی تشییع جنازه پدر یکی از اعضای شورای شهر تفت به صورت تجمع عمومی و خواندن نماز میت در حسینیه امام (ره)شهر تفت، واکنش هایی را در فضای مجازی این شهر به دنبال داشت.

"رضا ملکی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی افرادی که اخیرا اقدام به تشییع جنازه یکی از شهروندان منسوب به یک عضو شورای شهر کرده اند موجب شد تا تشکیل پرونده در دستور کار این دادستانی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی، گزارشی در اختیار دادستانی مبنی بر رعایت نشدن دستورات بهداشتی در این مراسم علی رغم تذکرات داده شده ارائه کرده است که پس از دریافت این گزارش، پرونده مربوطه تشکیل و رسیدگی خواهد شد.

دادستان تفت یادآور شد: با توجه به شرایطی که کرونا بر کشور تحمیل کرده، رعایت دستورات بهداشتی، وظیفه همگانی است و در این زمینه فرقی میان مسوولان و افراد عادی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: معتقدیم که مسوولان چون بر وضعیت فعلی کشور و استان و این شهر واقف هستند و در جریان فشارهایی روحی و روانی که بر کار درمان وارد می شود قرار دارند باید بیشتر رعایت کنند و انتظار ما هم همین است.

دادستان تفت اضافه کرد: برای اتفاقی هم که اخیرا رخ داد پرونده ای در دادستانی تشکیل می دهیم و مردم مطمئن باشند که در رعایت قانون، تفاوتی میان شهروندان عادی و مسوولان و وابستگان آنها نیست.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار