هم‌زمان با سراسر کشور؛
۲ مرکز نیکوکاری دانشگاهیان همزمان با سراسر کشور در استان یزد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 04 November 2020

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۱۵۱ مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: دو مرکز نیکوکاری دانشگاهیان (منّا) هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمد شجاعان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت هستند، افزود: با افتتاح دو مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور استان یزد و دانشگاه فرهنگیان (منّا) به جمع دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه‌ای که در سال‌های گذشته اقدام به راه‌اندازی این مراکز کردند، تعداد مراکز نیکوکاری دانشگاهی و حوزوی به هشت مورد افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت : در سال‌های گذشته دانشگاه یزد، دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و سه حوزه علمیه خواهران نسبت به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری اقدام کرده بودند.

شجاعان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، افزود: مردم نوع‌دوست استان یزد در 6 ماه نخست امسال ۴۵ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات مستقیم به نیازمندان استان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

وی گفت: کمک‌های اهدایی به مراکز نیکوکاری به‌صورت نقدی و کالا و در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، زکات، کفاره، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، صدقات، آزادی زندانیان، شور عاطفه‌ها و نیکوکاری، پوشاک و البسه و کمک‌های موردی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار