سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی ۵۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 03 November 2020

سلمانی گفت: در حال حاضر ۹۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۱ نفر به دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۵۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۶۵ تن از این بیماران در بیمارستان‌های استان تحت درمان قرار گرفته اند و ۴۲۹ بیمار نیز به صورت سرپایی در منازل دوران درمان را طی می‌کنند.

سلمانی با اشاره به بستری مبتلای قطعی افزود: ۷۸ بیمار از شهرستان یزد، ۳۵ بیمار از شهرستان میبد، ۱۵ بیمار از شهرستان اردکان، ۱۲ بیمار از شهرستان مهریز، ۹ بیمار از شهرستان خاتم، ۹ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۴ بیمار از شهرستان اشکذر و ۳ بیمار از شهرستان بافق بودند.

وی تاکید کرد: هم چنین ۱۸ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته قربانی کووید ۱۹ شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در استان، از هم استانی‌ها خواست، برای حفظ سلامتی خود و بزرگترهایشان، از رفت و امد‌های درون شهری و خانوادگی پرهیز کرده، در خانه بمانند و در صورت حضور در سطح شهر، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار