کمیته امداد استان یزد نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۸۳ نوعروس تحت حمایت اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 28 October 2020

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد، هم‌زمان با آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال این نهاد در استان یزد نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۸۳ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.


 محمدحسین جمال پور افزود: کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ازجمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: این نهاد ۴۳۰ میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند و کمک به امر ازدواج آنان هزینه کرده است.


وی بابیان اینکه ۱۳۳ نیازمند در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، تصریح کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح "کوثر" به این نهاد اهدا کنند.


این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج ۵۲۳ مددجوی تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار