مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: این مرکز بهداشتی و درمانی برای کمک به بیماران بستری، به یک دستگاه اکسیژن ساز ۹۰۰ لیتری در هر دقیقه و همچنین یک مخزن ۱۵ هزار لیتری نیاز دارد که تامین آن همکاری خیران نوعدوست شهرستان را می طلبد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 28 October 2020

سید رسول محسن‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به اعتبار مورد نیاز افزود: کادر درمان بیمارستان برای ارایه خدمات به خصوص در شرایط کنونی به این مخازن  بسیار حیاتی نیاز مبرم دارند.

وی ادامه داد: برای مشارکت در این امر مهم خیران استان یزد می‌توانند با تلفن‌ها ۰۹۱۳۵۲۶۱۳۱۶ و ۰۹۱۳۱۵۲۵۲۸۴ تماس بگیرند و در کمک به بیماران بستری در بیمارستان کمک کنند . 

وی ادامه داد: برای واریز کمک‌ها، خیران نیکوکار می‌توانند از شماره حساب ۱۰/۷۵۳۲۷۸۳/۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۹۰۳۷۹ استفاده کنند که تامین هزینه ها نقش مهمی در معالجه بیماران دارد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز ( سه شنبه) اعلام کرد که از اوایل اسفند ۹۸  تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سیما سادات لاری بیان کرد: از ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ششم  آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شده اند که

از این تعداد ۲ هزار و ۱۳۵ نفر آنها بستری شدند.

معاون وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۴۶۳ هزار و ۶۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۹۹۵ نفر در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند که  تاکنون چهار میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۶۹ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد:شرایط  استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان از لحاظ  شیوع کرونا قرمز است و هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار