رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اردکان گفت: بیش از 12 هزار نفر از جمعیت شهرستان اردکان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 27 October 2020

ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما حمایت و خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: بیمه سلامت در راستای وظیفه خدمت‌رسانی خود به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است به‌گونه‌ای که هر یک از این افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان در کمتر از ۲۴ ساعت تعیین تکلیف و بیمه می‌شوند و خدمات درمانی در بیمارستان‌ها در تعهد ما قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اردکان بابیان این‌که برای هر بیمار کرونایی به‌طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان هزینه می‌شود، اظهار داشت: ۹۰ درصد از این هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود و در صورت عدم استطاعت مالی بیمار، بخش مددکاری بیمارستان آن ۱۰ درصد باقیمانده را تخفیف می‌دهد.

مزیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی نسخه الکترونیک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از انتقال آن، راه‌اندازی طرح نسخه الکترونیک از مهم‌ترین اقدامات اداره کل بیمه سلامت استان یزد در این زمینه است.

وی بابیان اینکه ما آمادگی کامل داریم که افراد فاقد بیمه را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار دهیم، افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از جمعیت شهرستان اردکان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اردکان در پایان گفت: سامانه یکپارچه ۱۶۶۶ به‌منظور نظارت بر نحوه انجام خدمات، ثبت و پیگیری شکایات مردمی، انتقادات و پیشنهادات، اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه صدور و تمدید دفترچه بیمه سلامت و سایر خدمات راه‌اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار