مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: انتقاد سازنده و دلسوزانه با طرح برخی مطالب همراه با اهانت علیه مسوولان نظام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی تفاوت زیادی داد و باید همه از آن پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 27 October 2020

حجت‌الاسلام محمد شمس روز سه‌شنبه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جلسه دولت و مسوولان پیشگیری از ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: انتقاد اگر به دور از احساسات و توام با منطق بیان شود نه تنها مشکلی نیست بلکه به نفع کشور و موجب تعالی جامعه است ولی با اهانت فرق دارد.

وی ادامه داد: تضعیف مسوولان نظام در هر پست و مقامی هستند با طرح برخی مطالب بی اساس علیه آنها نه تنها مفید نیست بلکه  مورد سوء استفاده دشمنان برای اهداف خود و ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد، بنابراین همه باید در شرایط کنونی به دنبال وحدت و همبستگی باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه یزد اظهار کرد: طرح هر مطلب و انتقاد باید شرعی و عقلی باشد و نمی‌توان با طرح برخی مطالب و توهین در جامعه که اصلا صحیح نیست به اختلافات در کشور که بیش از هر زمانی به وحدت کلمه و انسجام ملی نیاز داریم دامن زد که این کار پذیرفته شده نیست.

شمس به وضعیت کشور و ادامه توطئه‌های دشمنان و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و از همه مردم و مسوولان کشور خواست با همدلی برای برون‌رفت از مشکلات دست در دست هم وظایف دینی، ملی و انقلابی خود را بیش از گذشته انجام دهند.    

هم اکنون حدود پنج هزار طلبه برادر و خواهر در ۴۰ مدرسه علوم دینی در ۱۰ شهرستان استان یزد تحصیل می کنند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی  (شنبه سوم آبان ماه) برای دومین بار رفتارهای برخی افراد را مورد نکوهش قرار دادند و از هتک حرمت‌های صورت گرفته به رییس دولت به شدت گلایه کردند.

همچنین چندی قبل معظم له از طریق ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس، به هتاکی های صورت گرفته علیه مجمدجواد  ظریف وزیر امور خارجه ایران تذکر جدی دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار