استاندار یزد:
استاندار یزد در صفحه شخصی خود نوشت: رکورد بستری، فوت و تست مثبت کرونا در استان باز هم شکسته شد تا یادآوری کند شرایط بحرانی و روزهای سختی در پیش داریم.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 26 October 2020

محمدعلی طالبی یکشنبه‌شب از مردم خواست همکاری بیشتری در رعایت محدودیت‌های اعمال شده و دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند و به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان کمک کنند.

وی از عموم شهروندان برای توجه بیشتر به مقررات و اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مهار کرونا در استان و عمل به شیوه‌نامه‌های بهداشتی همکاری بیشتر مردم را در شرایط حال به جد خواستار شد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(یکشنبه) گفته بود که از اوایل اسفند ماه ۹۸ تاکنون ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۹۶ نفر از بیماران در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری بیان کرد: از۲۴ ساعت گذشته تا ظهر چهارم آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شدند که این تعداد ۲ هزار و ۴۱ نفر آنها بستری شدند.

وی افزود: تاکنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: از لحاظ شیوع کرونا شرایط در استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز است  و  استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار