بخشدار مهریز گفت: با سردی هوا و افزایش تقاضا طی هفته‌های اخیر در برخی از روستاهای بخش مرکزی به خصوص میانکوه و منشاد مشکلاتی در توزیع کپسول گاز مایع اهالی وجود داشت که با پیگیری های انجام شده برطرف شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 24 October 2020

مهدی دهقان‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر سال با کاهش دمای هوا، تقاضا برای کپسول گاز مایع در روستاهای ییلاقی به خصوص دهستان میانکوه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در این خصوص با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی، مشکل بررسی و پیگیری شد و هم‌اکنون کپسول مورد نیاز به اندازه کافی در مناطق بخش مرکزی وجود دارد.

این مسوول اظهار کرد: کار نظارت بر ارسال به موقع کپسول‌ و نحوه توزیع دقیق و عادلانه آن امری مهم و جدی است که تاکنون طبق مقررات در سطح مناطق روستایی شهرستان در میانکوه با همکاری دهیاران صورت گرفته است.

دهقان‌زاده از مردم روستاها و منشاد تقاضا کرد اگر در خصوص توزیع گاز مایع در منطقه خود مشکلی وجود دارد مراتب را به بخشداری و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در بخش مرکزی برای پیگیری و اقدام اعلام کنند.

دهستان میانکوه با ۲ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان این شهرستان زندگی می‌کنند و مهریز مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار