رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان این‌که استفاده از ماسک برای تمام رانندگان و سرنشینان خودروهای شخصی ضروری است، گفت: از این پس تمام خودروهایی که سرنشینان آن از ماسک استفاده نکنند جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 24 October 2020

سرهنگ رضا زارع در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در یزد، درباره جزئیات اجرای طرح جریمه افراد فاقد ماسک در این استان، با اشاره به ضرورت قطع چرخه شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: بنا بر تصیم ستاد پیشگیری از شیوع کرونا از این پس تمام کسانی که در معابر و اماکن عمومی حاضر می‌شوند و از ماسک استفاده نمی‌کنند جریمه خواهند شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغ ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد، استفاده از ماسک برای تمام رانندگان و سرنشینان خودروهای شخصی ضروری است.

رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان این‌که عدم استفاده از ماسک توسط سرنشینان خودروهای شخصی خلاف قانون است، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی از این پس خودروی تمام سرنشینان فاقد ماسک در استان یزد اعمال قانون می‌شود.

سرهنگ زارع استفاده از ماسک برای رانندگان تک سرنشین را نیز ضروری دانست و بیان کرد: برخورد با رانندگان و سرنشینان متخلف در این خصوص با جدیت انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که خودروهای متخلف توسط دوربین‌های کنترل سرعت، ترافیکی و پرسنل نیروی انتظامی در سطح استان شناسایی و اعمال قانون می‌شوند، تصریح کرد: زیرساخت فنی جریمه عابرین پیاده که از ماسک استفاده نمی‌کنند در حال ایجاد و محض ابلاغ اجرایی می‌­شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار