سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد گفت: واژگونی دو خودروی سواری پراید و سمند در جاده شهرستان‌های اردکان و میبد سه فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 24 October 2020

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان این‌که خواب آلودگی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین دلایل بروز حوادث جاده‌ای در این استان، اظهار کرد: متأسفانه عصر دیروز دوم آبان ماه، یک خودروی سواری پراید در جاده ارکان، چوپانان از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه که حوالی ساعت ۲۰ رخ داده است سه نفر سرنشین خودروی پراید به دلیل شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی در محل فوت کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد گفت: به محض اطلاع از این واژگونی بلافاصله دو کد امدادی آمبولانس از شهرستان اردکان به محل حادثه اعزام شدند.

طباطبایی واژگونی خودروی سمند در محور کمربندغربی میبد را از دیگر حواث جاده‌ای روز گذشته در استان دانست و تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی این حادثه حدود ساعت ۱۶ دوم آبان در شهرستان میبد رخ داده است.

وی با بیان این‌که این واژگونی تلفات جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: پنج سرنشین این خودرو توسط نیروی‌های امدادی ویزیت و برای ادامه درمان به  بیمارستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار