رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان: خیر اردکانی در اقدامی خیرخواهانه ۴۰۰۰ مترمربع سنگ ساختمانی به مسکن نیازمندان شهرستان اردکان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 20 October 2020
شهبازی با بیان اینکه ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن نیازمندان از جمله اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: با این اقدام خداپسندانه نیکوکار اردکانی نیاز سنگ ساختمانی بیش از ۳۰ منزل مسکونی مددجویی که در حال ساخت یا تعمیر بود تأمین شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان افزود: سنگ‌های اهدایی در تعمیر و تکمیل واحد‌های مسکونی مددجویان در شهر اردکان و روستا‌های محروم بخش خرانق استفاده شد.
 

شهبازی با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل واحد‌های نیمه‌ساز در وضعیت کنونی همت خیران و نیکوکاران را می‌طلبد، گفت: کمیته امداد این شهرستان برای ساخت، تعمیر، تکمیل، نوسازی و بهسازی ۱۶۰ مسکن مددجویی نیازمند همراهی نیکوکاران دارد.
 

وی همچنین افزود: در حال حاضر ۴۴ واحد روستایی و شهری مددجویان تحت حمایت نیازمند ایزوگام پشت‌بام هستند که برای تحقق این کار نیازمندان مشارکت و کمک خیران هستیم.
 

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: مردم نیکوکار می‌توانند به‌منظور کمک مؤمنانه به نیازمندان برای ساخت مسکن آنان کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۱۷۶ به نام کمیته امداد شهرستان اردکان- یزد واریز کنند.
 

کمیته امداد شهرستان اردکان شماره تلفن ۳۲۲۲۱۸۱۱ را برای پاسخگویی و دریافت کمک‌های غیر نقدی از جمله مصالح و ملزومات ساختمانی مورد نیاز نیازمندان در نظر گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار