نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نیروی انتظامی باید روحیه حل مشکلات مختلف مردم را بیش از گذشته در خود تقویت کند و خدمت به شهروندان در نظام اسلامی و رفع مشکلات آنها، توفیق الهی است..
کد خبر: ۹۱۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 18 October 2020

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در اولین روز از هفته نیروی انتظامی ( ۲۷ مهر تا سوم آبان‌ماه) در نشست با فرمانده، کارکنان و رییسان یگان های تخصصی پلیس استان افزود: مردم همواره قدردان نیروهای نظامی و انتظامی هستند و امنیت و آرامش جامعه با وجود تمامی تهدیدها نتیجه فداکاری نیروهای پلس است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: این نیروی مردمی و انقلابی باید همواره سعی کند توفیق خدمت به مردم و اقشار مختلف جامعه را در خود حفظ و تقویت کند.

امام جمعه یزد بیان کرد: ماموران انتظامی با تحمل تمامی سختی‌ها و مشکلات وظایف قانونی و حساس خود را در تحقق امنیت جامعه و شهروندان به خوبی انجام می‌دهند و باید همکاری مردم و سایر مسوولان در دستگاه‌های اجرایی بیشتر تقویت شود.

ناصری یزدی یادآور شد: به برکت انقلاب ،امروز نیروهای نظامی و انتظامی حافظ دین و ارزش‌های انقلابی هستند و در راستای ارتقای امنیت مردم بیش از گذشته تلاش و فداکاری می‌کنند نزد خداوند بسیار اجر دارد و مردم قدردان آنها هستند.

همچنین فرمانده انتظامی یزد با تبریک هفته ناجا ( نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) به ارایه عملکرد و اقدام‌های پلیس استان اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری شاهد کاهش ۳۲ درصد تصادف  فوتی در استان هستیم. 

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد بدون اشاره به آمار و ارقام، مبارزه با قاچاق کالا را از جمله اولویت‌های مهم  این نهاد برشمرد و افزود: با اقدام‌های ضربتی و عملیاتی ماموران در ۶ ماهه نخست امسال ۵۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که از لحاظ ارزش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش نشان می‌دهد. 

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از امروز ( یکشنبه ) برابر ۲۷ مهرماه جاری با ۱۲۴ برنامه بر اساس شرایط موجود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان آغاز شد.

امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد  با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار