در سومین مرحله پویش احسان سلامت ۱۰ هزار بسته بهداشتی در استان یزد توزیع می شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 13 October 2020

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان گفت: در سومین مرحله پویش ملی احسان سلامت تعداد یک میلیون بسته بهداشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در کشور توزیع می‌شود از این تعداد ۱۰ هزار بسته متعلق به استان یزد است.

محمدپناه افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده است که از امروز بین اقشار کم درآمد استان توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: با همت بلند و عزم راسخ می‌توانیم در حل مشکلات کشور گام برداشته و با روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه تحول ایجاد کنیم.

آیت الله ناصری به حجم زیاد واردات پوشاک در کشور اشاره کرد و ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام می‌تواند با آموزش و راه اندازی کارگاه‌های کوچک و بزرگ در کشور در جبران بیکاری و همچنین فعال شدن چرخه تولید گام بردارد.

استاندار نیز از اجرای تفاهم نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای اشتغالزایی در مناطق محروم استان امضا می‌شود و امیدواریم کمک‌های خوبی به مردم استان در راستای محرومیت زدایی شود.
مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم در ارتباط ویدئوکنفرانسی گفت: در مرحله اول پویش ملی سلامت یک میلیون بسته بهداشتی و در مرحله دوم، ۲ میلیون بسته در کشور توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار