رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و گردشگری شهر یزد از آغاز به کار اتوبوس‌های گردشگری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 13 October 2020

عباس ملازینلی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های گردشگری به لحاظ ظاهری بسیار متفاوت از اتوبوس‌های رایج سطح شهر هستند، اظهار داشت: این اتوبوس‌ها با طرح‌هایی برگرفته از نماد‌ها و المان‌های شهر یزد تزئین شده که می‌تواند جلوه بصری جذابی را در شهر برای شهروندان و گردشگران ایجاد کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه طراحی صورت گرفته روی بدنه این اتوبوس‌ها بیانگر بخشی از آداب و رسوم شهر یزد است، افزود: این رویداد گردشگری صرفاً ویژه ایام حضور گردشگران نیست و با محوریت ایجاد جذابیت برای شهروندان یزدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اجرایی شده است، تاکید کرد: تا کنون سه دستگاه اتوبوس آماده شده و در آینده نزدیک نیز اتوبوس‌های دیگری به این طرح اضافه خواهند شد.


ملازینلی گفت: اقدامات زیرساختی و فکری در حوزه گردشگری شهر یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشده و این حوزه فعالیت‌های خود را در قالب‌های مختلف ازجمله تولید محتوای رسانه‌ای و انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌هایی نظیر راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری ادامه می‌دهد تا شهر به شرایط عادی بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار