سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از راه اندازی سامانه جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 13 October 2020

مهدی فلاح تفتی گفت: سامانه خاک و نخاله توسط سازمان فاوا با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با هدف شناسایی پیمانکاران جمع آوری نخاله و به منظور جلوگیری از گود برداری‌های غیرمجاز در سطح شهر راه اندازی می شود.

 

سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد در ارائه جزئیات عملکرد این سامانه، افزود: این طرح با همکاری سازمان مدیریت پسماند انجام خواهد شد و پیمانکاران و صاحبان خودرو‌های جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بعد از ثبت نام در این سامانه ساماندهی شده و شهروندان در صورت نیاز به گودبرداری، با مراجعه به این سامانه نسبت به تعیین پیمانکار و زمان مشخص نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی خود اقدام خواهند نمود.

 

وی همچنین از نصب راه بند الکترونیکی در معبر ورودی گود‌های نخاله خبر داد و گفت: این راهبند از دو طریق سامانه پلاک خوان و سامانه RFID، خودرو‌های مجاز را شناسایی و به آن‌ها مجوز ورود خواهد داد که در این سیستم اطلاعات مربوط به ورود و خروج خودرو‌ها به گود‌های مجاز نخاله به سامانه ناظرین سازمان مدیریت پسماند ارسال خواهد شد.

 

لازم به ذکر است هم اکنون فرایند فراخوان پیمانکاران و خودرو‌های حمل نخاله‌های ساختمانی توسط سازمان مدیریت پسماند در حال انجام می‌باشد تا این پیمانکاران در سامانه خاک و نخاله ساماندهی ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار