کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این‌که سردی هوا تا پایان هفته جاری ماندگار است، گفت: امسال زمستان سردتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 12 October 2020

قاسم راجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به تغییرات جوی اخیر در استان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته با توجه به کاهش دما در مناطق کوهستانی استان یزد شاهد هوای زمستانی در فصل پاییز بودیم.

وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه‌های همدیدی اداره کل هواشناسی یزد، سبزدشت با کمینه دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

این کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی استان با بیان این‌که دمای هوای شهر یزد نیز در سردترین ساعت خود هشت درجه سانتی‌گراد گزارش شده، گفت: برای چند روز آینده تا آخر هفته جاری هیچ پدیده خاصی جوی در استان یزد پیش‌بینی نمی‌شود.

راجی آسمانی صاف همراه با ماندگاری دمای هوا سرد را از تنها پیش‌بینی تاکنون برای روزهای آینده در استان یزد دانست و بیان کرد: بر اساس برآوردهای فنی انجام شده، امسال بارش پاییزی در استان یزد نسبت به سال‌های گذشته دیرتر آغاز می‌شود.

وی نرمال بودن میزان بارندگی در زمستان امسال را از جمله خبرهای خوب در حوزه هواشناسی عنوان و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال زمستان سردتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار