مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه امسال به ۹۷ روستای استان گازرسانی می‌شود گفت: تاکنون به ۳۲ مورد از این روستاها گازرسانی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 12 October 2020

علی‌اکبر میدان‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: 695 روستا بالای 20 خانوار جمعیت در اولویت و مجوز کار برای گازرسانی داریم که از این تعداد تاکنون 564 روستا گازدار شدند.

وی با اشاره به اینکه حدود 92 درصد از جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند گفت: در 116 مورد از روستاها کار گازرسانی در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: اگر اعتبارات طرح‌ها برسد، می‌توانیم بر طبق برنامه‌هایی که ابتدای سال برای سال 99 برنامه‌ریزی کردیم طرح‌های گازرسانی برای روستاها را اجرا کنیم.

میدان‌شاهی با ابراز نگرانی از بابت کاهش و عدم تزریق اعتبارات و نقدینگی افزود: نبود اعتبارات لازم در اجرای پروژه‌ها مشکل‌آفرینی می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ابتدای سال قرار شد به 97 روستای استان در سال 99 گازرسانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون 32 مورد از این روستاها گازرسانی شدند افزود: بالغ بر 480 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به این مناطق هزینه شده است.

میدان‌شاهی عنوان کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم، رفع مسائل و با توجه به مشکل قیمت‌ها که سبب کاهش توان پیمانکاران شده است بتوانیم تا قبل از زمستان طرح‌ها مربوطه اجرا و تکمیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار