کد خبر: ۹۰۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 10 October 2020

هم‌زمان با روز دامپزشکی، عملیات اجرایی اولین بیمارستان تخصصی دامپزشکی استان یزد در دانشگاه اردکان آغاز شد و با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال در مدت یک سال و نیم ساخته می‌شود.

بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه اردکان به مساحت 2200 مترمربع در دو طبقه دارای بخش‌های درمانی شامل؛ داخلی، جراحی و مامایی دام‌های بزرگ و کوچک، بهداشت و درمان طیور، رادیولوژی و سونوگرافی، کالبدشکافی، آزمایشگاه‌های مختلف و فضاهای آموزشی، پژوهشی، خدماتی، مدیریت، داروخانه، پاویون و انبار است.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر، امام جمعه شهرستان اردکان ضمن گرامی‌داشت روز دامپزشکی اظهار داشت: وظیفه و رسالت سازمان دامپزشکی به غذای مردم مرتبط است و سلامت غذای مردم از مهم‌ترین اموری است که هم بر جسم و هم بر روح، ایمان و دین انسان تأثیر دارد.

وی افزود: پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی مهم‌ترین رسالت سازمان دامپزشکی برای داشتن دام سالم و انسان سالم است.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: اهمیت دادن به مسائل شرعی در همه امور زندگی انسان و جامعه اثر دارد لذا مسئولین دامپزشکی در زمینهٔ رعایت مسائل شرعی باید اهتمام لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار