کد خبر: ۹۰۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 07 October 2020

آن دسته از متقاضیان طرح کمک ودیعه اجاره مسکن که موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۳۰ مهر ماه سال جاری با مراجعه به بخش تکمیل ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او افزود: همانطور که در زمان ثبت نام، دریافت این تسهیلات منوط به دارا بودن شرایط مندرج در ماده یک آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی از جمله نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد بوده است، تمامی متقاضیان و افراد تحت تکفل ایشان متعهد هستند که از تاریخ ١٣٨۴/١/١ فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشند.

خواجه رضایی با تأکید بر شرط نداشتن مالکیت ادامه داد: چنانچه در هر زمان سابقه مالکیت این افراد محرز گردد، از فرآیند پرداخت تسهیلات حذف و در صورت اخذ آن تسهیلات متعهد به جبران خسارات و بازگرداندن تمامی تسهیلات دریافتی و جرایم مربوطه هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد درباره نوع تسهیلات اظهار داشت: این تسهیلات به دو صورت اعطا می‌شود که عبارتنداز تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و سررسید یکساله که در پایان سال اول در صورت تفاهم بانک عامل با متقاضی، مانده بدهی می‌تواند در ۳۶ قسط و با نرخ ۱۳ درصد تقسیط شود.

او اظهار داشت: نوع دیگر، تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد و تقسیط ۳۶ ماهه است که برای حداکثر تسهیلات تا ۳۰۰ میلیون ریال بوده و تسهیلات بیش از ۳۰۰ میلیون ریال با تقسیط ۶۰ ماهه، به گونه‌ای که متقاضی در هر قسط بخشی از اصل و سود را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت تمایل متقاضی مدت بازپرداخت می‌تواند کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار