نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌ سراسری، به داوطلبان و خانواده‌های آنان اطمینان داد با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، هیچ خطری سلامت آنان را تهدید نمی کند.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 19 August 2020

سید محسن میرحسینی با اشاره به اینکه حوزه‌های برگزاری آزمون طی چهار روز از چهارشنبه ۲۹ مردادماه تا شنبه اول شهریورماه همه روزه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح بازگشایی می‌شود، از داوطلبان خواست به منظور جلوگیری از تجمع، حضور خود در محل آزمون را به دقایق نزدیک به ساعت ۸ صبح و شروع فرایند آزمون موکول نکنند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی محیط‌های برگزاری آزمون گفت: لوازم بهداشتی در اختیار عوامل اجرایی آزمون قرار دارد و از ورود داوطلبان مشکوک به بیماری کرونا به حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه طبق دستور العمل‌های ابلاغ شده داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون بدون ماسک نمی‌توانند وارد حوزه امتحانی شوند، عنوان کرد: استفاده از ماسک فیلتردار در این آزمون ممنوع بوده و داوطلبان و عوامل اجرایی باید از ماسک معمولی سه‌لایه استفاده کنند.

وی از داوطلبان خواست به توصیه‌های عوامل اجرایی عمل کنند تا در این شرایط شاهد برگزاری آزمون مناسب و بی حاشیه‌ای در یزد باشیم.

میرحسینی تصریح کرد: با توجه به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی فاصله صندلی هر داوطلب با دیگری به ۱۸۰ سانتی‌متر تعیین شده و تعداد سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی نیز نسبت به سال‌های قبل به بیش از ۱۷ حوزه اصلی و فرعی افزایش یافته تا داوطلبان با آرامش بیشتری به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود در هنگام خروج داوطلبان از حوزه نیز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شده است تا پس از اتمام آزمون، داوطلبان به صورت مرحله‌ای از محل حوزه خارج شوند و امیدواریم با همکاری داوطلبان و خانواده‌های آنان در این زمینه نیز مشکلی نداشته باشیم.

میرحسینی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت داوطلبان و امنیت آزمون از خانواده‌های داوطلبان خواست پس از رساندن فرزندان خود، بلافاصله محل حوزه را ترک کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

وی یادآور شد: امسال ۱۸ هزار و ۸۰۶ نفر داوطلب آزمون سراسری در ۹ حوزه امتحانی در سطح استان در روزهای چهارشنبه تا شنبه ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار