معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد قیمت مصوب گوشت ۹۹ هزار تومان است و فروش فراتر از نرخ مصوب تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 19 August 2020

علی افشار پور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اظهار داشت: قیمت مصوب برای مصرف‌کننده‌گان 99 هزار تومان است و هیچ کس اجازه فروش گوشت به قیمت بالاتر را ندارد.

افشارپور گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسه‌ای که با حضور اتحادیه‌ صنف، نمایندگان کشتارگاه و سازمان برگزار شد نرخ اعلام شده فروش گوشت درب مغازه‌ها 99 هزار تومان خواهد بود و فراتر از نرخ تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: مردم می‌تواند با شماره‌گیری سامانه 124 تخلفات و گران‌فروشی برخی از مغازه‌های سطح شهر را به سازمان گزارش دهند تا از طریق سازمان، نمایندگان بازرسی و اتحادیه به تخلفات رسیدگی شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد همچنین اعلام کرد هیچ گونه افزایش قیمتی در لبنیات ایجاد نشده است و اگر قیمت بیشتر از توسط فروشنده مشاهده شد این گونه تخلفات را هم با سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند.

با توجه به اینکه از سوی برخی قصابی‌های یزد اعلام شده بود که قیمت خرید گوشت از کشتارگاه برای آنها بالاتر از 100 هزار تومان است و عملا امکان فروش گوشت به قیمت مصوب وجود ندارد، معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد به خبرنگار تسنیم در یزد گفت که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، شهروندان یا قصابی‌ها مراتب تخلف را به سازمان صمت اعلام کرده تا اقدام به رسیدگی شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار