سرام‌پخش، با ایجاد بستری ساده، این امکان شگفت را فراهم کرده تا مشتریان در منزل يا محل کار خود با آرامش و صرف کمترین زمان ممکن و به راحتی در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم بزنند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 04 August 2020

به گزارش تابناک یزد، همزمان با گسترش فناوری ارتباطات و توسعه اینترنت روش‌های خرید به کلی دگرگون شده و این در حالی است که مشغله‌های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است.
از سوی دیگر تاثیر بالای طرح و رنگ کاشی و سرامیک در محیط‌های منزل يا محیط کار به اندازه‌ای است که می‌تواند این محیط‌ها را به محلی محبوب و آرامش‌بخش تبدیل کند. بنابراین تغییر در رنگ و طرح کاشی و سرامیک و قطعات دکوراتیو منزل و محل کار در اولویت قرار دارد.
سرام‌پخش به عنوان اولین بازار آنلاین هوشمند و شبکه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی، از صفر تا صد مراحل تخریب و محاسبه، انتخاب مصالح و تجهیزات، حمل، نصب و تکمیل، نظافت و نگهداری کاشی و سرامیک و نیز چینی بهداشتی، سنگ و قطعات دکوراتیو را به مشتریان خود معرفی کرده و ارائه می‌نماید.

انتخاب سریع و آسان یکی از مزیت‌های اصلی سرام پخش
سرام‌پخش، صرفا با ایجاد بستری ساده، این امکان را فراهم کرده است، تا مشتریان در منزل يا محل کار خود با آرامش و صرف کمترین زمان ممکن و به راحتی در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم بزنند، محصولاتی با طرح، رنگ، سایز متنوع و از هر برند و کارخانه را مشاهده، بررسی و مقایسه کنند و پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را به صورت آنلاین خریداری نمایند.
از آنجا که کاربران اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه‌های محلی نیستند و می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از دورترین فروشگاه یا نمایندگی تهیه نمایند، سرام‌پخش قدرت انتخاب بسیار بالا در طیف وسیعی از محصولات کاشی و سرامیک را از نظر رنگ، طرح، برند و سایز را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. همچنین در میان اين تنوع گسترده کاربران بازار آنلاین سرام‌پخش می توانند از مشاوره‌های کارشناسان مجرب برای انتخابی دقیق و مطمئن بهره‌مند شوند.


امکان مقایسه محصولات در بازار آنلاین سرام‌پخش
بازار آنلاین سرام‌پخش با ارائه گستره وسیعی از تنوع کالا می‌تواند قدرت مالی، سلیقه و نیازمندی‌های متفاوت بیشتری را جذب کند. خریداران در قالب بازار آنلاین سرام‌پخش می‌توانند قبل از خرید، محصولاتی از هر برند و طرح و رنگ را با هم مقایسه کرده و حتی نظرات خریداران و مصرف‌کنندگان قبلی را دریافت کنند و از مشاوره و هم‌فکری کارشناسان سرام‌پخش نیز بهره‌مند شوند.
یکی بزرگترین مزایای بازارآنلاین سرام پخش این است که هیچگونه محدودیت مکانی برای آن وجود ندارد و کاربران می‌توانند بدون صرف زمان در هر نقطه مکانی و زمانی، تنوع، طرح، رنگ، سایز و برندهای کاشی و سرامیک را بدون گردش در شلوغی‌های شهر از خانه يا محل کار خود ببینند و سپس محل رویایی خود را تجسم کرده و بر اساس آن انتخاب و خرید کنند.

قدرت خرید بالا در بازار آنلاین سرام‌پخش
کاربران بازار آنلاین سرام‌پخش فقط قیمت خالص کالا به اضافه هزینه‌های حمل و سود متعارف نمایندگان کارخانه را پرداخت می‌نمایند و به هیچ عنوان نیازی نیست هزینه‌هایی همانند مغازه‌هایی با سرققلی بالا، اجاره‌های سرسام آور و هزینه‌های دکوراسیون، نمونه‌ها، تابلو و قبوض برق، آب و ... را پرداخت نمایند. بازار آنلاین سرام‌پخش امکان مقایسه قیمت کالاها را داده تا خریداران بتوانند با خیالی آسوده‌تر از هر برند و طرح و رنگ انتخاب و خرید کنند.

تحویل سریع کاشی و سرامیک به مصرف کننده
یکی دیگر از مزایای بازار آنلاین سرام‌پخش پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. بازار آنلاین سرام‌پخش امکان رهگیری و نمایش لحظه به لحظه مکان و موقعیت کالا را به شما داده است تا شاید این آگاهی لحظه به لحظه و دقیق، زمان حمل را برای شما کوتاه‌تر کند.
یکی از مزایای فروشگاه‌های سنتی نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی این است که به مشتریان امکان لمس کردن و مشاهده محصولات را از نزدیک می‌دهد. در بازار آنلاین سرام‌پخش هم این امکان وجود دارد تا در حین مقایسه و بررسی و بعد از انتخاب محصول در صورتی که نیاز به مشاهده و لمس کالای مورد نظر از سوی خریدار احساس شد، فروشندگان محصول، نزدیکترین محل را برای این کار معرفی کنند. حتی در ساده‌ترین شکل ممکن خریداران می‌توانند درخواست نمونه رایگان را به بازار آنلاین سرام‌پخش ارائه کنند تا در کمترین زمان ممکن از انتخاب خود اطمینان پیدا کنند.
کارشناسان سرام‌پخش با وجود یک دهه فعالیت در زمینه کاشی و سرامیک در کنار تخصص و پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی می توانند در انتخاب شما از نظر کیفیت و رنگ و قیمت کمک کنند و راهنمایان اولیه شما برای طراحی محیط رویایی‌تان باشند.

با این توصیف پیشنهاد می‌کنیم به جای اتلاف زمان ارزشمند خود در ترافیک کلانشهرها و صرف هزینه بسیار و جستجو در هوای نامطبوع در سطح بازار و خیابان، در منزل یا محل کار خود به همراه خانواده از وبسایت سرام‌پخش ( https://cerampakhsh.com/ )  کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید و اجازه دهید فروشندگان و بازرگانی‌های نزدیک به شما خدمات حمل، تخریب و نصب را به عهده بگیرند: 

 https://cerampakhsh.com/


خرید آنلاین و اقتصادی کاشی و سرامیک در بازار بزرگ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار