فرمانده انتظامی یزد از شناسایی یک انبار و کشف ۲۳ میلیارد لاستیک‌های احتکار شده خودروهای سنگین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 03 August 2020

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اشاره به دستاوردهای اخیر فرمانده انتظامی استان یزد در مبارزه علیه سوداگران مرگ، اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی از خبرهایی مبنی بر وجود یک انبار احتکار لاستیک خودرو در شهر یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به اهمیت کار گسترده اطلاعاتی ماموران و شناسایی محل دقیق این انبار در یکی از محلات یزد، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار ۱۶۴ حلقه لاستیک احتکار شده خودروهای سنگین کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که کارشناسان ارزش این محموله را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم اقدام به دپوی لاستیک‌های خودرو در این انبار کرده بود تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار، در فرصتی مناسب آن را در قیمت های بسیار بالاتری عرضه کند.

این مسئول در پایان با بیان این‌که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و متهم به مراجع قانونی، معرفی شده است، خاطرنشان کرد: محموله لاستیک کشف شده از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار