تشنه دل هم با سراب آب، برخورد کرد
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه فرآوری واحد‌های معدنی رویکرد اشتغال‌زایی استان است، گفت: توسعه بخش صنعت در کنار فرآوری معدنی با خلق منابع آبی جدید حاصل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 30 July 2020

 

فرآوری واحدهای معدنی رویکرد اشتغال‌زایی استان سمنان است رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان شامگاه چهارشنبه در نشست حفاظت از منابع آبی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه فرآوری واحدهای معدنی و توسعه بخش صنعت از رویکردهای موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است که این‌ امر با خلق‌ منابع آبی جدید حاصل می شود، ابراز کرد: در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای اندیشیده شده است.

وی ضمن بیان اینکه توسعه اقتصادی استان با تامین آب مطلبی به حق است، ابراز کرد: باید به دنبال خلق منابع آبی جدید باشیم.

علی تشنه دل افزود: رونق بخش معدن و صنعت استان سمنان با رفع چالش کم آبی دوچندان می‌شود و برای توسعه اقتصادی منطقه راهی جزء تامین آب پایدار نداریم.

تشنه دل با بیان اینکه تنها نمی توان گفت صرفه جویی در بخش صنعت می تواند خشکسالی در استان سمنان را کاهش دهد، تاکید کرد: از این بابت است که معتقد هستیم خلق منابع جدید می تواند موثرتر باشد از سوی دیگر باید توجه داشت که سهم صنعت از آب استان بسیار اندک است.

وی افزود: سهم صنعت و معدن از تعداد طرح‌های عمرانی برای انتقال آب از سایر حوزه‌ها به استان سمنان ۱.۵ میلیون مترمکعب است که در برابر کشاورزی و حتی شرب، رقمی محسوب نمی شود.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار