مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد هشدار داد:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به افزایش غیرقابل قبول قیمت برخی اجناس در بازار استان، گفت: برخورد جدی با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها اولویت اجرایی تعزیرات حکومتی در استان یزد است.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 26 July 2020

«علی‌اکبر مختاری» در جمع برخی از مدیران مدیریت شهری یزد، با بیان این‌ که بازار هر روزه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی مورد رصد قرار می‌گیرد، اظهار کرد: متاسفانه قیمت برخی کالاها و اقلام اساسی مصرفی مردم در روزها و همچنین ماه‌های اخیر، تغییرات رو به افزایش غیرقابل قبولی داشته است.

وی با تاکید بر این‌ که دلایل افراد برای افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم قابل قبول نیست، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده رشد قیمت‌ها غیرمنطقی بوده و به تنش‌ها در بازار دامن زده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: سازمان تعزیرات حکومتی قطعا از این‌که در قیمت‌ها اخلال بوجود بیاید یا افزایش قیمت‌ صورت گیرد، جلوگیری می‌کند.

مختاری در پایان برخورد جدی با افزایش های غیرقانونی قیمت ها را اولویت اجرایی تعزیرات حکومتی یزد دانست و  تصریح کرد: این سازمان و همچنین سایر دستگاه‌های نظارتی اجازه نخواهند داد این مسئله بهانه‌ای باشد برای کسانی که از این موضوع سوءاستفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار