امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه آنها به حاشیه شهرها باید ایجاد اشتغال پایدار در استان پیگیری شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 15 July 2020

آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در نشست ائمه جمعه یزد که در سالن شهید بهشتی جهاد کشاورزی مرکز استان برگزار شد افزود: برای ایجاد زیرساخت لازم برای اشتغال جوانان روستاها با کمک‌های دولتی و همراهی و پیگیری دهیاران در دستورکار قرار گیرد.

وی ادامه داد:تقویت مشاغل خرد و خانگی، ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی با همکاری روستاییان و همچنین ارائه تسهیلات مورد نیاز در ماندگاری جوانان موثر است.

امام جمعه یزد اظهار کرد: ایجاد واحدهای کشاورزی برای فرآوری محصولات مختلف خود زمینه‌ساز بسیار مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال و کمک به اقتصاد روستاییان است .

ناصری بیان کرد: توجه به آبادانی روستاها و تامین نیازهای مردم و جوانان در ابعاد مختلف و همچنین برنامه‌های فرهنگی موجب جذب جوانان و تعالی این مناطق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی استان و بارندگی و کم‌آبی گفت: باید آب موجود برای استفاده بهینه و افزایش کشاورزی مدیریت شود.

ناصری افزود: اجرای طرح آبیاری نوین باید جزو برنامه‌های محوری جهاد کشاورزی با همراهی و همکاری مردم و دهیاران مناطق روستایی قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار