کمیته امداد برای کمک به آزادی قطعی زندانیان نیازمند یزدی جرائم غیر عمد، ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 15 July 2020

مدیر کل کمیته امداد استان یزد در نشست هم‌اندیشی با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تلاش‌های صورت گرفته برای آزادسازی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد مالی تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد برای کمک به آزادی قطعی زندانیان نیازمند یزدی جرائم غیر عمد ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در اصلاح جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و نیازمند دربند است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در ادامه اصلاح تعیین مهریه‌های سنگین در ازدواج‌های نسل جوان را نیازمند فرهنگ‌سازی و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: فرهنگ‌سازی این دست مسائل و تقویت باور‌های دینی مردم می‌تواند در کاهش آمار زندانیان مهریه بسیار مؤثر باشد و کمیته امداد استان یزد به وظیفهٔ خود در این رابطه پایبند است و از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد در زمینه کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد به ارائه گزارشی پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط ستاد دیه استان پرداخته و گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۶۰ مددجو محکوم مالی با حمایت نیکوکاران یزدی و همت مددکاران زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

افشون افزود: برای آزادی این مددجویان ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد نیز موفق شدند حدود ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ کنند.

در پایان این نشست اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان یزد به ‌پاس قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، یکی از محصولات صنایع‌دستی زندانیان را به مدیرکل کمیته امداد استان اعطا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار