رئیس سازمان صمت یزد خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور مجوز استخراج ۷۴ هزار تن ماده معدنی با سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد ریال در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 12 July 2020

«محمدرضا علمدار یزدی» در این باره تصریح کرد: در مدت یاد شده تعداد چهار فقره گواهی کشف با سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۴۷۲ میلیون ریال نیز صادر شد.

وی اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد ۸ فقره پروانه بهره‌برداری معدن نیز با ظرفیت استخراج ۷۴ هزار تن و ذخیره ۵۳۸ هزار تن صادر شد.

علمدار یزدی افزود: پروانه های بهره برداری صادر شده در سه ماهه اول سال با سرمایه گذاری ۲۱ هزار و ۳۷۰میلیون ریال زمینه اشتغال ۳۲ نفر را ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه از تعداد ۷۲۶ فقره جواز تاسیس طی این مدت در استان نیز خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۷۲۶ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۶۷ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۲ هزار و ۸۳۱ نفر در استان صادر شده است.

علمدار یزدی در پایان اظهار کرد: تعداد مجوزهای طرح های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۲۶درصد، پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰۵ درصد و اشتغال ۲۰ درصد رشد را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار