کمال اورنگ تاکید کرد:
مدیر استارت اپ رادار با بیان اینکه این اپلیکیشن، بهترین راهکار برای کاهش ترافیک شهری است، یادآور شد: بخشی از ترافیک شهری مربوط به اشخاصی است که از خودرو شخصی شان برای گشتن در بازار استفاده می کنند. رادار این گشتن را هوشمندکرده و از این طریق به کاهش ترافیک کمک می کند.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 07 June 2020

کمال اورنگ بنیانگذار رادار در مصاحبه با تابناک یزد با اشاره به گره گشایی های رادار در زندگی پرمشغله شهری برای شهروندان، بیان داشت: راداراپلیکیشنی است بر بستر پلتفرمی جدید که ارتباط مستقیم بین مشتری و مغازه داران را برقرار می کند.
وی در ادامه با اشاره به کارکرد آسان این اپلیکیشن، افزود: شما کالایی را که نیاز دارید در باکس جستجوی رادار همراه با توضیحاتش می نویسید. این درخواست شما برای فروشگاه های سطح شهر ارسال شده و فروشندگان به شما اعلام می کنند که آن کالا را دارند یا نه. اپلیکیشن رادار با پیدا کردن آدرس دقیق کالا در سطح شهر، در دوران کرونا نیز مردم را از حضور در مکان های شلوغ و گشتن در سطح شهر برای یافتن احتیاجاتشان بی نیاز کرد.
اورنگ همچنین بیان داشت: کاربران رادار دیگر نباید ساعت ها زمانشان را صرف کنند و تک تک فروشگاه های سطح شهر را به دنبال چیزی که می خواهند بگردند، از دوستان و آشنایان پرس و جو کنند یا حتی روزها منتظر بمانند تا یک فروشگاه اینترنتی نیازشان را به آنها تحویل دهد .در یک لحظه از تمام فروشگاه های مربوط به نیازشان در سطح شهر می پرسند و جواب می گیرند.
وی ادامه داد: با داشتن اپلیکیشن رادار، کاربر مستقیما بوسیله چت، صوت و عکس با مغازه دار در ارتباط بوده و می تواند قیمت، تخفیف، شرایط خرید و حتی روش ارسال کالا را با مغازه دار هماهنگ کند. نتیجه این فرایند، کاهش معنادار در تماس های مستقیم مردم با یکدیگر است. همچنین در دوره کرونا تیم رادار با تلاش شبانه روزی داروخانه ها را وارد رادار کردند تا در این دوران جستجو این اقلام برای کاربران بسیار ساده تر شود.
اورنگ با اشاره به بهره مندی رادار از پیک، تصریح کرد: اخیرا پیک هم در این اپلیکیشن راه اندازی شده است که کاربر می تواند پس از پیدا کردن و انتخاب کالای مورد نظر خود، درخواست پیک کند تا در هر نقطه شهر که باشد کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرد.
مدیر استارت آپ رادار با اشاره به اینکه رادار، راهکاری برای کاهش مصرف سوخت و آلودگی هواست، اظهار داشت: وقتی قرار باشد کاربران بدون آگاهی کل بازار را بگردند بدون شک باید کلی بنزین مصرف کنند. اما اگر با رادار بگردند، مغازه ای که می تواند نیازشان را برآورده کند پیدا می کنند و بعد برای خرید اقدام می کنند. اینطور به کاهش آلودگی هوا نیز کمک خواهند کرد
اورنگ رادار را راهی برای کم شدن اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: مردها معمولا بر خلاف خانم ها حوصله بازارگردی را ندارند و اکثر زوجین در این مورد اختلاف دارند. رادار با ایجاد آگاهی از محل فروشگاه و قیمت و ... می تواند جلوی اتلاف وقت کاربر را گرفته و اختلافات را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه رادار، بهترین راهکار برای کاهش ترافیک شهری است، یادآور شد: بخشی از ترافیک شهری مربوط به اشخاصی است که از خودرو شخصی شان برای گشتن در بازار استفاده می کنند. رادار این گشتن را هوشمندکرده و از این طریق به کاهش ترافیک کمک می کند.
وی همچنین با اشاره مضاعف به نقش اپلیکیشن رادار در قطع زنجیره شیوع کرونا اذعان کرد: با شیوع ناگهانی و گسترده ویروس کرونا در ایران، تیم کارآمد اپلیکیشن رادار با تلاش شبانه روزی خود توانست دسترسی راحت و غیرحضوری گروه های مختلف اقشار در یزد را به اقلام بهداشتی و سلامتی موجود در داروخانه های این جهانشهر فراهم آورد.
وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده و چشمگیر شهروندان از خدمات اپلیکیشن رادار در بحران کرونا، بیان داشت: با توجه به ساز و کار اپلیکیشن رادار، تمام کاربران در این برهه زمانی توانستند بدون مراجعه حضوری به تک تک داروخانه ها و فروشگاه های سطح شهر، اقلام ضروری خود را درخواست و توسط پیک با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ایمنی دریافت کنند. این مهم سبب شد تا از تردد غیرضروری کاربران در سطح شهر جلوگیری شده و خیل عظیمی از شهروندان عزیز یزدی با خیال راحت و با ماندن در خانه، نیاز خود را برطرف و البته مسئولان و کادر درمان را با این قرنطینه هوشمند و دیجیتال خانگی یاری کنند.
مدیر استارت آپ رادار در آخر ضمن قدردانی از جوانان و متخصصینی که در پشتیبانی تیم رادار مشغول فعالیت حرفه ای و استفاده بهینه از فناوری در راستای رفع نیاز مردم شریف این میهن اسلامی هستند؛ خاطرنشان کرد: کارکرد رادار بسیار ساده است.کالایی را که نیاز دارید در باکس جستجوی رادار همراه با توضیحاتش می نویسید. این درخواست شما برای فروشگاه های سطح شهر در همان دسته و زیر دسته شغلی ارسال شده و فروشندگان به شما اعلام می کنند که آن کالا را دارند یا نه. اپلیکیشن رادار با پیدا کردن آدرس دقیق کالا در سطح شهر، مردم را از حضور در مکان های شلوغ و گشتن در سطح شهر برای یافتن کالای مدنظر بی نیاز می کند. همچنین با داشتن اپلیکیشن رادار کاربر مستقیما بوسیله چت، صوت و عکس با مغازه دار در ارتباط بوده و می تواند قیمت، تخفیف، شرایط خرید و حتی روش ارسال کالا را با مغازه دار هماهنگ کند. نتیجه این فرایند، کاهش معنادار در تماس های مستقیم مردم با یکدیگر است.

رادار، بهترین راهکار برای کاهش ترافیک شهری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار