نایب رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد:
نایب رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد بیان داشت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با 4 هزار عضو فارغ التحصیل در رشته های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و آبخیزداری ؛ توانسته است برای تعدادی از مهندسین عضوخود، موقعیت های شغلی پایدار و پاره وقت ایجاد کند و تا جای ممکن گره گشا بوده و باری از مشکلات برخی از اعضاء و مهندسین را بردارد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 07 June 2020

نایب رئیس شورای سازمان به نقش مهندسی در فرآیند تولید اشاره و عنوان کرد: فعالیت وعملکرد سازمان نظام مهندسی در راستای پیشبرد اهداف سازمان می باشد که عمده هدف سازمان، مهندسی کردن و علمی کردن تولید میباشد. بنابراین با پیشبرد این مهم کمک بزرگی به برآورده کردن نیاز جامعه کشاورزی میشود. همچنین در حال حاضر برخی از مولدین بویژه در امور گلخانه ای از روش های سنتی استفاده می کنند و خسارت های زیادی را متحمل می شوند.
محمدحسن صدری ، اظهار داشت: با بکارگیری از مهندسین در بخش های دامپروری، گلخانه و گل های زینتی تاثیرات قابل توجهی را در فرآیند تولید، ایجاد محصول باکیفیت تر و سالم تر، افزایش در تولید و کاهش استفاده از سموم داشته ایم.
وی با اشاره به واگذاری برخی امور به سازمان نظام مهندسی در حوزه تولید که منجر به اشتغالزایی بیشتری شده است؛ افزود: به دلیل فنی و مهندسی تر شدن برخی فرآیندهای کشاورزی محصولات سالمتر با تولید بیشتر به بازار عرضه می گردد.
صدری خاطرنشان ساخت: با همکاری متقابل و دوطرفه سازمان نظام مهندسی و مهندسین، مهندسین توانسته اند با بروزرسانی اطلاعات خود در بیشتر موارد بویژه در بخش کشت های بسته و دامپروری از فن آوری های جدید در تولید استفاده کنند.
وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان کویری یزد و کمبود آب و زمین مناسب و همچنین نداشتن حمایت دولتی نمیتوان از دانش آموختگان آنگونه که ایده آل است انتظار داشت.
نایب رئیس شورای سازمان، در پاسخ به این سوال که عملکرد سازمان را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: موفقیت هر تشکیلات ،اداره و سازمانی بستگی به مدیریت و نیروی اجرایی آن سازمان دارد که خوشبخانه نظام مهندسی کشاورزی استان با داشتن مدیری جوان، توانمند و باتجربه توانسته است بسیاری از امور سازمان را بخوبی اداره کرده و در راستای ارتقاء جایگاه سازمان و همچنین اشتغالزایی فارغ التحصیلان گام های موثری بردارد و برای استان های دیگر نیز الگو باشد.
صدری همراهی اعضای شورای سازمان استان با هیات رئیسه و همچنین تجربه کادر اجرایی جوان را در پیشبرد روند اهداف و عملکرد سازمان قابل توجه دانست و تصریح کرد: یکی از نقاط مثبت سازمان توانمندی مدیر و پرسنل جوان ، و همراهی اعضای شورای میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار