معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش ۹ ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 07 June 2020

«سید مهدی حسینی» در این باره اظهار کرد: بنا به گزارش مرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک فرد ۵۶ ساله در کوه‌های روستای ده دشت منطقه دربید واقع در ۵۰ کیلومتری شهر یزد، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از گزارش‌های اولیه، تیم‌های امدادی هلال احمر استان با دو‌ دستگاه خودرو امدادی و هفت نفر در قالب دو‌ تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

معاون هلال احمر یزد عنوان کرد: پس از تلاش و جستجو ۹ ساعته نیروهای امدادی، جسد فرد سقوط کرده پیدا شد و در نهایت پس از فیکس کردن جنازه متوفی در بسکت، پیکر وی به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و مراجع قضایی شد.

حسینی با اشاره به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستان‌های استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، ضمن این که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار