نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار محترم و دیگر مسئولین تقاضا دارم گرانی لجام‌گسیخته موجود در جامعه را مهار کنند.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 07 June 2020

میرمحمدی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با حضور استاندار یزد و دیگر مسئولین استان با اشاره به پیام مهم رهبری در افتتاحیه مجلس یازدهم اظهار داشت: رهبری انقلاب در این پیام به نکات مهمی اشاره‌کرده است که محقق نشدن عدالت و موضوع اقتصاد و معیشت مردم ازجمله این مسائل مهم بود.

وی با اشاره به این موضوع که بر جایگاه حساسی تکیه زده‌ایم و مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته‌شده؛ بیان داشت: با دیگر نمایندگان محترم استان یزد هم به این نقطه واحد رسیده‌ایم که حمایت جدی از مجموعه مدیریت استان را در پیش بگیریم اما با نظارتی جدی که در این زمینه خواهیم داشت.

نماینده مردم میبد و تفت با اشاره به نداشتن نگاه سیاسی و جناحی در محور خدمت به مردم، ادامه داد: ما مسئولین باید در حد توان خودمان به مردم خدمت کنیم و رفع بسیاری از مشکلات مردم نیز به اراده ما برای حل آن‌ها برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: ممکن است شنیدن این موضوع که مشکلات شهرستان به مرکز استان ربط دارد، مورد تائید باشد، اما اینکه در مرکز استان بشنویم مشکلات به وزیر و معاون وزیر ربط دارد، اصلاً قابل‌قبول نیست و مدیران دولتی در مرکز استان طبیعتاً اختیارات زیادی برای حل مشکلات مردم‌دارند.

میرمحمدی گفت: مدیران استانی نیز باید حضور میدانی خود در میان مردم جامعه را بیشتر کنند، زیرا این حضور در میان مردم و در جریان قرار گرفتن از جزئیات مسائل آن‌ها می‌تواند کمک‌کننده بسیار خوبی برای رفع معضلات هم باشد.

وی افزود: برخی از کمبودهای قانونی که مشکلاتی برای شما ایجاد کرده است را می‌توان با تبصره‌هایی حل کرد و این موضوع نیاز به همکاری خود مسئولین با ما به‌عنوان نماینده مجلس دارد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: از شخص استاندار یزد هم درخواست دارم که گرانی لجام‌گسیخته‌ای که می‌توان با نظارت بهتر، حل کرد، با جدیت بیشتری رفع کنند و تقاضا دارم از همه ظرفیتی که امکان دارد برای حمایت از محرومین، استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت کشور نیز تصریح کرد: متأسفانه در مورد این موضوع هیچ اراده‌ای برای حل مشکل نمی‌بینیم و این در حالی است که قوانین موجود مانند تسهیل ازدواج و افزایش جمعیت سال‌های سال است که روی زمین‌مانده است.

میرمحمدی بابیان این موضوع که مسئله افت جمعیت به بحران و فاجعه رسیده است، گفت: برای هر چیزی دل می‌سوزانیم به‌جز این موضع که از مهم‌ترین موضوعات کشور است، این در حالی هست که رهبری انقلاب بارها در سال‌های گذشته بر این موضوع تأکید و تصریح کرده است.

نماینده مردم میبد و تفت در انتها در مورد موضوع کمبود انسولین نیز تذکر داد و از مسئولین مربوطه درخواست رسیدگی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار