معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات فرد گم شده در منطقه کوهستانی روستای انجیرآوند خرانق شهرستان اردکان توسط تیم‌های جستجو نجات هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 27 May 2020

«سید مهدی حسینی» در این باره اظهار کرد: به دنبال تماس مردمی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات (eoc) استان مبنی بر گم شدن یک نفر در منطقه کوهستانی روستای انجیر آوند خرانق اردکان، تیم واکنش سریع استان و تیم پایگاه خرانق به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: به دلیل گستردگی محدوده حادثه، صبح امروز یک تیم از هلال احمر شهرستان اردکان جهت همکاری به منطقه اعزام شدند که سرانجام فرد گمشده در حوالی معدن متروکه کیمیا، با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر پیدا شد.

وی با بیان این که نیروهای عملیاتی پس از پیدا شدن فرد گمشده، نسبت به انتقال وی به منطقه امن اقدام کردند، عنوان کرد: این عملیات ۱۵ ساعت طول کشید که در این عملیات ۱۴ نیرو عملیاتی ( ۹ نفر نجاتگر داوطلب و ۵ نفر نجاتگر پرسنل ) با ۴ خودرو عملیاتی (آمبولانس و کمک دار سبک ) از مرکز استان و شهرستان اردکان حضور داشتند.

وی در پایان یادآور شد: این مأموریت از ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته آغاز شد و ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه امروز با موفقیت به پایان رسید.

حسینی ادامه داد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار