مدیر کل کمیته امداد یزد اعلام کرد:
مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی استان یزد به‌ ویژه در شرایط کنونی که جامعه متأثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 20 May 2020

«محمد شجاعان» با بیان این که رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی به‌ صورت غیرحضوری است، گفت: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی استان یزد به‌ویژه در شرایط کنونی که جامعه متأثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند پس از واردکردن کد دستوری و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت‌شده و مجدداً با انتخاب عدد پنج که مربوط به زکات است، گزینه موردنظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد انتخاب و مبلغ مورد نظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بیان کرد: ۶۰۰ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین هزینه شده و هزینه‌های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تأمین می‌شود.

وی گفت: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان با بیان این که مردم خیر و نیکوکار استان یزد سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند، افزود: ۶۸۶ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، ۷۹۲ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۵۲ میلیون تومان کفاره عمد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار