بعد از بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان امر، لایحه افزایش ۶۶ درصدی کرایه اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی درون شهری در شهر یزد و حومه برای سال جاری در این شورای اسلامی یزد تصویب شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 18 May 2020

دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با دستور کار افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری و با حضور تمام اعضا برگزار و پیشنهاد سازمان حمل و نقل مسافر مبنی بر تعیین نرخ جدید اتوبوس‌های دولتی و خصوصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس لایحه پیشنهادی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد و البته بعد از بررسی‌های انجام شده توسط اعضای شورای شهر مصوب شد، نرخ کرایه خطوط مختلف اتوبوسرانی شهر یزد و حومه برای سال جاری ۶۶ درصد افزایش داشته یابد.

به موجب این افزایش نرخ از این پس شهروندان برای استفاده از اتوبوس‌های درون شهری با استفاده از کارت شهروندی ۱۰۰۰ تومان و بدون ارائه کارت ۲۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

کولردار شدن اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی از ۲۰ درصد به بیش از ۹۰ درصد، ورود مینی بوس های دو درب کولر دار به ناوگان حمل و نقل عمومی یزد، افزایش بی رویه قیمت اتوبوس ها، هزینه های جاری و قطعات و ایجاد فاصله زیاد بین درآمد و پرداختی در سال جاری، از جمله دلایل افزایش بهای نرخ اتوبوس های درون شهری در یزد مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار