استاندار یزد خبر داد:
استاندار یزد با اشاره به بازگشایی مدارس کشور از روز ۲۷ اردیبهشت گفت: مدارس استان یزد نیز از روز ۲۷ اردیبهشت بازگشایی خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 11 May 2020

محمدعلی طالبی با بیان اینکه اصل بازگشایی مدارس با هدف رفع اشکال صورت می‌ گیرد اظهار داشت: دانش آموزانی که به دلایلی نظیر کمبود امکانات یا عدم در دسترس بودن اینترنت نتوانستند از فضای مجازی بهره گرفته و مقداری عقب افتاده اند، می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی حضور دانش آموزان در این کلاس‌ها را اختیاری عنوان کرد و افزود: دانش آموزانی که علاقه‌ مند به مطرح کردن مسائل درسی با معلمان هستند نیز می ‌توانند در مدارس حضور یابند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه ما در استان یزد آمادگی داریم تا شرایط بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی را فراهم سازیم افزود: بر اساس لیستی که اعلام شده شهر‌های سفید کشور از ۱۳۲ شهر به ۱۵۸ شهر افزایش یافته و این احتمال وجود دارد که این تعداد تا زمان بازگشایی مدارس افزایش یابد.

طالبی درباره بازگشایی دانشگاه‌ ها نیز گفت: تصمیم گیری در این زمینه بر عهده دانشگاه‌ ها است و می‌ توانند درباره بازگشایی یا عدم بازگشایی تصمیم بگیرند.

وی درباره لیست شهر‌های سفید اظهار داشت: هیچکدام از شهر‌های استان یزد در منطقه سفید قرار ندارند و اکثر شهرستان‌ ها در منطقه زرد هستند.

استاندار ادامه داد: ما برای اعلام منطقه سفید عجله نداریم، اما مردم بدانند که شرایط مدیریت کرونا در استان بسیار خوب است و تعداد بیماران نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد بستری‌ ها در بیمارستان‌ های استان به یک پنجم پیک بیماری رسیده که وضع خوبی را نشان می‌ دهد و امیدواریم این روند در روز‌های آینده نیز ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار