رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد:
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد گفت: دمای هوا یزد در هفته جاری روند افزایشی دارد و تا اواسط هفته به ۳۲ درجه می رسد.
کد خبر: ۸۴۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 02 May 2020

سیدعباس میرحسینی با اشاره به وزش بادهای شدید و طوفان طی هفته گذشته در مناطق مختلف استان یزد اظهار داشت: جو استان از امروز آرامتر خواهد بود اما از ظهر یکشنبه با فعالیت قسمت انتهایی سامانه ناپایدار گاهی وزش باد شدید و در برخی از مناطق نیه شرقی و ارتفاعات رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هوای یزد امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در شب صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است، افزود: دمای هوای مرکز استان یزد امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۸ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۵ درجه می‌رسد.

میرحسینی عنوان کرد: فردا (یکشنبه) نیز یزد دمای ۲۸ درجه را تجربه می‌کند اما طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دمای هوای یزد به ۳۰ تا ۳۲ درجه خواهد رسید و به این ترتیب روزهای گرم یزد فرا می‌رسد.

وی، بافق را گرم‌ترین نقطه استان یزد اعلام کرد و گفت: دمای هوا هم اکنون در شهرستان بافق ۳۰ درجه است اما تا اواسط هفته به ۳۳ درجه خواهد رسید.

میرحسینی ادامه داد: ندوشن، نصرآباد و گاریز نیز طی امروز و فردا، خنک‌ترین نقاط استان هستند که دمای هوا در گرم‌ترین ساعات روز در این نقاط به ۲۲ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۹ درجه می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار