استاندار یزد:
‌استاندار یزد گفت: بیماری کرونا در استان پایان نیافته و مردم باید احتمال ابتلا به این ‌ویروس را جدی بگیرند و همچنان در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری هوشمند یاریگر مسئولان باشند.
کد خبر: ۸۴۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 29 April 2020

 محمدعلی طالبی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به منظور بررسی آخرین وضعیت این بیماری در استان و هماهنگی‌های لازم برای اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیماری کرونا در استان پایان نیافته، مردم باید احتمال ابتلاء به این ویروس را جدی بگیرند و همچنان در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری هوشمند یاریگر مسئولان باشند.

استاندار یزد ادامه داد: اکثر استان‌های کشور دو پیک را در زمینه ابتلاء به کرونا تجربه کرده اند اما استان یزد تنها یک پیک را گذرانده و این موضوع به دلیل کنترل مناسب این بیماری است ولی نگرانی‌هایی در خصوص احتمال وقوع پیک جدید بیماری کرونا وجود دارد.

وی افزود: امکان برگزاری نماز جماعت پس از نیمه ماه مبارک رمضان و برای شهرهای استان که در دسته بندی سفید قرار دارند، وجود خواهد داشت.

طالبی خاطرنشان کرد: اسامی شهرهای سفید تا پانزدهم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و اسامی فعلی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، درست نیست.

استاندار یزد بیان کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا آستان های مقدس و اماکن متبرکه تا پایان اردیبشهت ماه سال جاری تعطیل است.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اصناف در کلیه شهرستان‌های استان تشدید خواهد شد، گفت: تجمیع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد در دستور کار قرار می‌گیرد.

طالبی از ارگان‌ها و نهادهای سهیم در اجرای طرح مواسات همدلانه خواست گزارش فعالیت‌ها و اقدامات خود را به استانداری یزد و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اعلام کنند.

استاندار یزد اظهار کرد: چند مهد کودک محدود برای نگهداری کودکان بانوان کارمند استان از سوی بهزیستی تعیین خواهد شد و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

طالبی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل درون شهری، لازم است حتماً از ماسک استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار