مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شهادت چهار شهید والامقام که خونشان جریان ساز شد، گفت: خون شهید منتظرقائم، استکبارستیزی را در انقلاب نهادینه کرد.
کد خبر: ۸۴۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 25 April 2020

حجت‌الاسلام علی گندمی با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید محمد منتظرقائم که در صحرای طبس و رویارویی با آمریکای جنایتکار و با بمباران بنی صدر خائن به شهادت رسید، اظهار داشت: شهید و شهادت جاودانه و همیشه ماندگار هستند.

وی با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران که خداوند می‌فرماید « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، تصریح کرد: در کنار جاودانه بودن اصل خود شهید و شهادت، بعضی از شهدای ما کاری که انجام داده اند را هم جاودانه کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: شهید تهرانی مقدم به عنوان شهید شاخص در موضوع موشکی با کاری که انجام داد، موشکی شدن جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ با خون خود جاودانه و ماندگار کرد.

گندمی افزود: شهید نورعلی شوشتری هم در جنوب شرق و در کمربند امنیتی که در این منطقه ایجاد کرد، با خون پاکش بحث امنیت پایدار در منطقه را برای همیشه تاریخ با حضور رزمندگان اهل تسنن ماندگار و تثبیت کرد.

استاد برجسته دوره‌های علوم قرآنی استان یزد ادامه داد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی هم جایگاه شهادت بسیار رفیعی داشت ولی در کنار این جایگاه و ابدی بودن شهادتش، با خون پاک خود بحث مقاومت و جبهه مقاومت را برای همیشه ماندگار کرد و این موضوع را به یک اصل در تاریخ تبدل کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید منتظر قائم نخستین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و نخستین فرمانده شهید سپاه یزد بود ادامه داد: گرچه همه شهدا جایگاه رفیعی دارند ولی این شهید با خون و شهادتش موضوعی بسیار مهم را در تاریخ ایران و اسلام و انقلاب نهادینه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: این شهید با خون خودش استکبار ستیزی را در تاریخ انقلاب نهادینه کرد و به همگان فهماند که آمریکای جنایتکار دشمن درجه یک و اصلی نه تنها ایران و انقلاب بلکه دشمن اصلی اسلام اصیل بود.

گندمی گفت: شهید منتظر قائم با شهادت خود به نمادی در مبارزه با آمریکا تبدیل شد و اهمیت ایستادگی در برابر پروژه نفوذ دشمن را به همگان اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار