مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خواستار تبدیل کارگاه‌های فعلی تولید ماسک به کارگاه‌های تولید پوشاک شد.
کد خبر: ۸۴۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 25 April 2020

حجت الاسلام علی گندمی در چهارمین نشست مواسات استان یزد اظهار داشت: در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد و بحث معنویت و سلامت جامعه، سعی کردیم از تمام شهرستان‌های استان سرکشی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: الحمدالله هماهنگی بسیار خوبی در سطح شهرستان‌های استان داریم و کارهای بسیار خارق‌العاده و حتی ابتکاری خوبی در هر یک از شهرستان‌ها صورت گرفته و درخواست داریم که در بحث موضوع تجربه‌نگاری و اقدامات انجام شده یک بانک اطلاعاتی تشکیل شود و برای حوادث احتمالی آینده هم تجربه لازم را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در حوزه خیاط‌خانه‌هایی که برای تولید ماسک شروع به کار کردند و مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند، واقعاً تعداد بسیار زیادی کارگاه شروع به کار کرد که هم به تولید ماسک و هم تولید گان مشغول بودند.

گندمی تصریح کرد: این کارگاه‌ها باید در آینده به عنوان کارگاه‌های تولید لباس و پوشاک ادامه فعالیت داشته باشند تا هم در حوزه اشتغال اقدام قابل توجهی صورت گرفته باشد و هم بتوانیم بخشی از نیاز جامعه به پوشاک را رفع نمائیم.

وی افزود: حتی صندوق‌های قرض‌الحسنه هم به برخی از کسبه و صنوفی که به مشکل برخورد کرده بودند از جمله برخی از آرایشگاه‌هایی که به دلیل تعطیلی کسب و کار درآمدی نداشتند وام‌های قرض‌الحسنه‌ای پرداختند که تا سه ماه تنفس داشت و بعد از آن اقساط شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: انصافاً حرکت بسیار جامعی در سطح شهر شروع شده و مجموعه بسیج و سپاه در شهر حضور پیدا کرده و هم خودشان پا به کار هستند و هم زمینه‌ای برای حضور دیگر افراد و مسئولان هم به وجود آورده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید در ارتباط با فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مورد نظر قرار دهیم بحث جامعیت در تمام حوزه‌ها است.

گندمی به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: اگر این تعطیلی ادامه پیدا کند بسیاری از ورزشکاران قهرمانی با افت روبرو می‌شوند؛ باید یک تدبیری داشته باشیم که جلوی این مشکل را بگیریم، این موضوع در ارتباط با بسیاری از حوزه‌های دیگر هم صدق می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار