عضو شورای اسلامی شهر یزد با اعلام پایان کار پویش یاوران سلامت،گزارش رسمی فعالیت افتخاری شهریاران و شهربانوان کمیته بانوان این شورا را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 23 April 2020

ونوس عامری در گفتگو با تابناک یزد، با اشاره به اتمام کار پویش "یاوران سلامت یزد" بیان داشت: این پویش با همت کمیته بانوان شورای اسلامی شهر یزد، حمایت ویژه مادی و معنوی خانه فرهنگ صدوقی و همراهی شایسته مجموعه شهرداری، جمعیت هلال احمر و خیریه با کریمان از 24 اسفندماه 1398 فعالیت خود را آغاز و بدون حتی یک روز وقفه کاری، در سومین شب از اردیبهشت ماه 1399 در آیینی با حضور تمامی همراهان و حامیان و هنرنمایی هنرمندان فاخر استان، به کار خود پایان داد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از تمامی شهریاران و شهربانوانی که اجرای این پویش را عهده دار بودند، اظهار داشت: این پویش مردمی با حضور 175 نفر که از این تعداد 92 نفر به صورت افتخاری و تعدادی از این عزیزان نیز از افراد بدسرپرست یا بی سرپرست بودند، در سالن چندمنظوره جمعیت هلال احمر یزد به فعالیت پرداخت.
عامری در ادامه با ارائه گزارش عملکرد این پویش، افزود: این پویش توانست در بیش از 7576 ساعت کاری مجموعا 3900 عدد کلاه، 7110 عدد گان، 2669 عدد لباس محافظت شخصی، 19884 عدد ماسک، 6598 عدد پاپوش، 6666 عدد ساق دست و 1221 عدد شلوار تولید کند که با هدیه این تولیدات به کادر درمان مستقر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به نوع خود یک اقدام شایسته، موثر و کم نظیر را از خودشان در سراسر کشور به یادگار گذاشت.
این مقام مسئول در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با حضور بخش خصوصی و خیرین این کارگاه ویژه افراد بی سرپرست و بدسرپرست به صورت دائم به فعالیت بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار