با استقرار 205 ایستگاه در سطح استان در روزهای 12 و 13 فروردین کنترل و غربالگری ویژه ای انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 30 March 2020

سخنگوی ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مبارزه با کرونا  گفت: برای کنترل ترددها در روزهای 12 و 13 فروردین حدود  200 تیم مخصوص نیروی انتظامی با همکاری شهرداری های استان فعال خواهند بود و مردم آگاه باشند که عزم ما برای اعمال کنترل های شدید جدی است.

حجت الله غلامی افزود: جریمه 500 هزار تومانی 436 خودرو، توقیف 13 خودرو، صدور 75 هزار جریمه برای متخلفان از طرح زوج و فرد و بازگرداندن 6003 خودرو از ورودی های استان ، نتیجه اجرایی شدن طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان اصفهان است.

وی گفت :  از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، 205 ایستگاه کنترلی و غربالگری در سطح استان ایجاد شده است و در این ایستگاه ها، حدود 310 نفر در سه شیفت فعالیت می کنند. 

وی در مورد کمبود دستگاه کمک‌تنفسی در بیمارستان خورشید اظهار داشت: این موضوع در جلسه امروز ستاد استانی مطرح شد. تعدادی دستگاه ونتیلاتور خریداری شده و به گفته نماینده دانشگاه علوم پزشکی در جلسه امروز، در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

غلامی در مورد آمار مبتلایان جدید به بیماری کرونا مانند گذشته به تفکیک استانی اعلام نمی‌شود، افزود: اعلام آمار با وجود بحث‌هایی که به وجود آمد و مراکز متعدد اقدام به اعلام آمار کردند باعث ایجاد توهماتی شد. قرار شد این آمار صرفاً از سوی دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان اعلام شود و رسانه‌ها با هرکدام تماس بگیرند آمار را ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار