فرماندار تفت از تولید انبوه ماسک در شهرستان تفت توسط مجتمع تولیدی پردیس نیر و توزیع رایگان آن در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 10 March 2020

علیرضا نوکار بابیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته تولید انبوه ماسک در شهرستان تفت آغاز شد، اظهار داشت: با نیت خیر آقای حسین‌آبادی، مدیر مجتمع تولیدی پردیس نیر این اقدام صورت گرفت.

فرماندار تفت با اشاره به اینکه اولین محموله ماسک تولیدی امروز توزیع شد، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی ماسک‌ها به‌صورت رایگان بین مردم شهرستان تفت و دیگر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه ماسک‌ها ابتدا در بین برخی مراکزی که از اولویت لازم برخوردار است توزیع می‌شود، افزود: ماسک‌ها در روزهای آینده در بخش نیر،شهر تفت، روستاهای شهرستان  و دیگر شهرستان‌های استان توزیع‌شده و بخش عمده‌ای از نیازها را تأمین خواهد کرد.

نوکار تأکید کرد: تمامی ماسک‌ها به‌صورت رایگان در بین مراکز درمانی و بهداشتی و کارمندانی که با ارباب‌رجوع زیاد مواجه هستند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم تولید بالای این مجتمع تولیدی انتظار می‌رود نیاز بخش عمده مراکز درمانی و بهداشتی و مردم استان به ماسک تأمین شود و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

فرماندار تفت در پایان ضمن تشکر از آقای حسین‌آبادی، خیر نیک‌اندیش و کارکنان آن مجتمع که در سه نوبت‌کاری به تولید انبوه ماسک می‌پردازند، ابراز امیدواری کرد شیوه عمل این مجتمع تولیدی الگویی ارزشمند برای دیگر  واحدهای تولیدی باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار