نواخته شدن سیلی به یک روحانی در شهرستان اشکذر به دلیل سفر به شهر قم زمینه شکایت علیه یکی از اعضای شورای بخشِ مربوطه را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 02 March 2020

به گزارش تابناک یزد به نقل از اشکذر خبر؛ شنیده شده پیش نماز یکی از مساجد توابع شهرستان اشکذر روز گذشته در محل بخشداری یکی از بخش‌های این شهرستان بخاطر سفری که چندی قبل و پیش از اعلام این موج هشدارها درمورد کرونا به قم داشته است؛ ابتدا مورد حمله لفظی یک عضو شورای یکی از بخش های توابع اشکذر قرار گرفته و حتی سیلی محکمی نیز از جانب این عضو شورای بر گوش این روحانی نواخته می شود!

در حالیکه روحانی دیگری در سالن شاهد ماجرا بوده و همسر وفرزندان این روحانی در بیرون از محل بخشداری منتظر وی بوده اند.

شنیده ها حاکی است درپی این حادثه؛ روحانی مورد اشاره امروز در دادگاه اشکذر علیه این عضو شورا اقامه دعوا کرده است و پرونده به زودی روی میز دادستان شهرستان اشکذر برای اجرای عدالت قرار می گیرد.

خبر این اتفاق نیز در فضای مجازی برخی گروهها در استان منتشر شده است که متاسفانه برای شهرستان عالم پرور اشکذر چنین رویداد و خبری زیبنده نیست. چه اینکه در طول تاریخ شهروندان اشکذر به مردمان عالم دوست و این دیار به سرزمین عالم پرور شهره بوده است.

امید است مسئولان مربوطه با قید فوریت به این مساله در لابلای مسائل مربوط به کرونا رسیدگی کنند. چرا که جدا از سمت و شخصیت این دو فرد و نام نیکوی اشکذر در احترام به علم وعالم؛ چنین مواردی نشان از زوال اخلاقی بر روح انسانها دارد که خطر وعوارض آن از ویروس کرونا کمتر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار