فاز نخست مرکزنوآوری و توسعه فناوری سرامیک ایران شامل آزمایشگاه مرجع سرامیکی خوشه کاشی و سرامیک با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۲۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 26 February 2020

در این مراسم که با حضور اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، سیدمجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی عزالدینی رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان، نصرالله شریف فرد نائب رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و محمد مهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد، اهداف مرکز نوآوری و توسعه فناوری سرامیک ایران و جایگاه بخش های مختلف این مرکز، تبیین و بر نهادینه کردن چرخه نوآوری و رفع نیازهای فناورانه صنعت سرامیک تاکید شد.

همچنین لازم به ذکر است با پیشنهاد دکتر اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تاکید شد با توجه به حضور مؤثر بخش خصوصی صنعت سرامیک کشور، زنجیره ارزش این مرکز بعنوان یک هدف بلند مدت مورد حمایت مدیریت استان و توجه بخش خصوصی بعنوان پروژه پیشران در صنعت سرامیک مدنظر قرار گیرد.

به گفته رامین زارع مدیرعامل مرکز نوآوری و توسعه فناوری سرامیک ایران، این پروژه با سرمایه گذاری ده میلیارد ریالی بخش خصوصی(مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران)، انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان یزد(از محل اعتبارات ملی خوشه های صنعتی) و پارک علم و فناوری یزد تجهیز شده است و اشتغال زایی 3 نفر و قابل افزایش تا 5 نفر(کارشناسی ارشد و دکترا) را به همراه داشته است.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: این مرکز در حال حاضر با نظارت اداره کل استاندارد استان یزد در حال اخذ مجوز 1705 بوده و آماده ارائه خدمت به نوآوران و واحدهای تولید صنعت سرامیک می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار